kamupani_gallery_01

tala fou

Taimi e Fa'atofa!

Ina ia mafaufau i luma ma saunia mo le lumanaʻi, o nisi taimi e manaʻomia ai ona sui manatu ma faʻatofa.E moni foi lea i totonu ole fua vai.Faatasi ai ma tekinolosi ua vave ona suia, o le taimi sili lea e faatofa atu ai i le mita faʻainisinia ma faʻafeiloaʻi i faʻamanuiaga o le fuaina atamai.

Mo le tele o tausaga, o le mita masini o le filifiliga masani.Ae i le lalolagi faakomepiuta i aso nei o loʻo faʻateleina le manaʻomia o fesoʻotaʻiga ma fesoʻotaʻiga i lea aso ma lea aso, ua le toe lava lelei le lelei.Smart metering o le lumanaʻi ma e tele mea lelei.

O mita Ultrasonic e fuaina le saoasaoa o se sua e tafe i totonu o se paipa i se tasi o auala e lua: taimi feʻaveaʻi poʻo tekinolosi Doppler.Tekinolosi taimi fe'avea'i e fuaina le eseesega o le taimi i le va o fa'ailo e lafo i luga ma lalo.O le eseesega e fa'atatau tonu i le saosaoa o le vai.

O le mita ultrasonic e leai ni vaega feʻaveaʻi, e faʻafeagai ma lona faʻailoga masini.O lona uiga e itiiti le afaina i le ofuina ma le masaesae e mautinoa ai le maualuga ma le mautu saʻo i lona olaga atoa.E ese mai i le fa'ataga sa'o o pili, e fa'aleleia atili ai fa'amaumauga.

I le faʻatusatusa i le mita faʻainisinia, o le mita ultrasonic o loʻo taofiofia foi le mafai faitau mamao e aunoa ma le faʻaogaina o soʻo se masini faʻaopoopo.E le gata o lenei mea e saofagā i se faʻaititia tele o le taimi o le aoina o faʻamaumauga.E faʻaleleia ai foʻi le tufatufaina atu o punaoa aʻo e aloese mai le faitau sese ma le tulitatao, faʻapolopolo le taimi ma tupe mo le tele o gaioiga faʻaopoopoina faʻatau ma maua se lautele lautele o faʻamaumauga e mafai ai ona sili atu lau tautua i au tagata faʻatau.

Ma le mea mulimuli, o fa'ailo atamai i le mita ultrasonic e mafai ai ona iloa lelei le liki, pa, feliua'i tafe ma isi mea ma fa'aitiitia ai le aofa'i o Suavai e le o Tupe Maua i totonu o lau feso'ota'iga tufatufaina ma puipuia ai tupe maua.

Ina ia mafaufau i luma ma sauniuni mo le lumanaʻi i nisi taimi e tatau ona e faʻatofa!


Taimi meli: Oke-19-2022